Vinobranie Pezinok sa tohto roku uskutoční v dňoch 18. - 20. 9. 2015.
Záujemcovia o predaj a prezentáciu svojich výrobkov môžu svoje prihlášky:
- poslať písomne na adresu Mestský úrad, Radničné námestie 7, 902 14 Pezinok
- poslať elektronicky na e-mailovú adresu: zlatica.hagerova@msupezinok.sk
- alebo doručiť osobne do podateľne MsÚ.
Záväzné prihlášky je možné poslať do 15. 05. 2015.
Mesto Pezinok ako organizátor podujatia si vyhradzuje právo výberu účastníkov a určenia rozmiestnenia jednotlivých predajných stánkov.
Od 1.1.2014 nadobudla účinnosť novela zákona č. 178/1998 Z. z. o podmienkach predaja výrobkov a poskytovania služieb na trhových miestach a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov, podľa ktorej je predávajúci povinný k žiadosti doložiť nasledovné doklady:
- živnostenský list alebo výpis z obchodného registra alebo osvedčenie o zápise do evidencie samostatne hospodáriacich roľníkov,
- doklad potvrdzujúci vlastníctvo alebo prenájom pôdy – pri predaji poľnohospodárskych prebytkov,
- čestné vyhlásenie, že všetky predávané výrobky pochádzajú z vlastnej pestovateľskej alebo chovateľskej činnosti alebo ide o lesné plodiny - pri predaji poľnohospodárskych prebytkov,
- fotokópiu strany ZÁZNAMY DAŇOVÉHO ÚRADU z knihy elektronickej registračnej pokladnice o pridelení jej daňového kódu, alebo fotokópiu potvrdenia daňového úradu o pridelení daňového kódu virtuálnej registračnej pokladnice, alebo čestné vyhlásenie, že predajca nie je povinný používať ERP (zákon č. 289/2008 Z. z. o používaní ERP),
- rozhodnutie RÚVZ pri predaji potravinárskych výrobkov.
V prípade, že predávajúci bude počas predaja používať viac elektronických pokladníc, je potrebné doložiť fotokópiu z každej knihy elektronickej registračnej pokladnice.
Mestá o obce majú povinnosť bezodkladne informovať Finančné riaditeľstvo SR o vydaní povolenia na predaj výrobkov a poskytovanie služieb na trhovom mieste.
DOKUMENTY: